Direktlänk till inlägg 14 januari 2018

Hur mycket kostar det att byta kamrem på bilen?

Av Gunilla Pettersson - 14 januari 2018 16:00

En mycket vanlig fråga är hur mycket det kostar att byta kamrem på bilen och det är inte så lätt att svara på det eftersom man då först måste veta vilken bil det är frågan om för det är ju nämligen så att alla bilar är olika. Jag kan bara tala för mig själv och min bil nämligen en Peugeot 206. Läs om hur mycket detta kostar


Kamremsbyte Peugeot 206 - Kostnad?


Har man någon annan bilmodell så kan man läsa mer ingående om hur mycket det kostar att byta kamrem på bilen här


Vad kostar det att byta kamrem? - Kamremsbyte


Det finns massor med information om detta på nätet och det är bara att söka runt tills man hittar svaret. Jag kan tipsa om en hemsida eller två men det är inte särskilt svårt att hitta information om detta. Om jag klarar av att leta upp information på nätet så kan alla göra det. Jg tycker att bilen funkar utmärkt nu när jag har gjort ett kamremsbyte och dessutom gjorde jag några andra reparationer också som bidrog till att bilen fungrar så pass bra som den faktiskt gör nu för tiden. Lycka till med att byta kamrem på bilen!


Personligen har jag annat att tänka på nu när det är nytt år och allt. Jag har ju en massa nyårslöften som ska infrias och jag måste säga att listan blir längre och längre med åren eftersom jag aldrig lyckas hålla mina löften.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla Pettersson - 30 januari 2018 15:45

Det här med reperationkostnader för bilen är ju en historia för sig och det är ingen billig historia tyvärr. Nu är det ju så att jag kanske köpte fel bil från början men jag kan ju inte så mycket om bilar och jag antar att jag blev blåst. Men hur som...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards